fa en
  • تقدیر وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران

    تقدیر وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران

  • گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) وتجلیل از همکاران به مناسبت روز مرد و پدر

    گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) وتجلیل از همکاران به مناسبت روز مرد و پدر

  • آیین افتتاح ۹۵۰ پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور/ سهم استان تهران ۱۱۱پروژه و ۱۲۷۳ کلاس درس در قالب ۱۶۲۰۵۰ متر مربع

    آیین افتتاح ۹۵۰ پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور/ سهم استان تهران ۱۱۱پروژه و ۱۲۷۳ کلاس درس در قالب ۱۶۲۰۵۰ متر مربع

  • روز خوب شهریار /  افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی، پرورشی ورزشی در شهریار استان تهران توسط وزیر محترم آموزش و پرورش

    روز خوب شهریار / افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی، پرورشی ورزشی در شهریار استان تهران توسط وزیر محترم آموزش و پرورش

  • به مناسبت روز مهندس، عباس زارع مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان تهران در پیامی از تلاش‌ها و خدمات مهندسان مدرسه ساز تقدیر کرد

    به مناسبت روز مهندس، عباس زارع مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان تهران در پیامی از تلاش‌ها و خدمات مهندسان مدرسه ساز تقدیر کرد

  • تقدیر خان‌محمدی معاون عمرانی وزیر از عباس زارع مدیر کل نوسازی ،توسعه وتجهیز استان تهران

    تقدیر خان‌محمدی معاون عمرانی وزیر از عباس زارع مدیر کل نوسازی ،توسعه وتجهیز استان تهران

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
مرداد 1402
بازدید دکتر زارع  وتیم نظارت از مدارس مصوبات سفر ریاست محترم جمهوردر شهرستانهای اسلامشهر، چهاردانگه و بهارستان استان تهران
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان تهران، عباس زارع مدیر کل نوسازی استان تهران ،چگنی معاون اجرایی و نظارت ومسئولان نظارت پروژه ها از مدارس در دست ساخت مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری در شهرستان بهارستان، اسلامشهر وچاردانگه در استان تهران بازدید به عمل آوردند.

 
در این بازدید که روز پنج شنبه ۹ شهریور ماه برگزار شد، از نزدیک در جریان روند پیشرفت ساخت و ساز  طرح های نوسازی این شهرستان ها قرار گرفتند.
 
در این بازدید میدانی از روند ساخت و ساز مدارس پروژه سعید آباد۳ ، پروژه سعید آباد ۲، پروژه سعید آباد ۱،  مدرسه حقانی چهاردانگه ، مقاوم سازی تیز هوشان شهید رجایی،مدرسه دیانت پور، مدرسه اشرفی اصفهانی، مدرسه ۱۷ شهریور،مدرسه شهدای کربلا چهاردانگه و مدرسه شهید غفاری اسلامشهر بازدید به عمل آمد. 
در این بازدید میدانی هماهنگی های لازم در محل پروژه جهت تسریع در روند ساخت و افتتاح به موقع بمنظور استفاده دانش آموزان در سال تحصیلی جاری انجام گردید.
بازدید عباس زارع، از غرفه وزارت آموزش و پرورش و نمایشگاه روایت خدمت در محل نمایشگاه های بین المللی تهران
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران صبح امروز عباس زارع مدیر کل، از نمایشگاهی که در هفته دولت از دستاوردهای دو سالانه دولت  در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. بازدید کرد.

این نمایشگاه که برای اولین بار در نوع خود در حال برگزاری است تمام دستگاه‌های اجرایی دولت همراه با دستاوردهایشان حضور دارند. همچنین مقام‌های مسئول دستگاه‌ها نیز برای پاسخگویی بی واسطه به مردم حاضر هستند.
زارع از غرفه نمایشگاهی وزارت آموزش و پرورش ودستاوردهای سازمان نوسازی مدارس به صورت اختصاصی بازدید کرد.
افتتاح هنرستان حاج بابا یکرنگ با حضور قیومی فرماندار تهران در هفته دولت
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان  تهران، روز سه شنبه و همزمان با ششمین روز از هفته دولت، هنرستان خیری یکرنگ در منطقه ۵ شهر تهران ، با حضور احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با همراهی زارع مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران، کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ،بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، افتتاح شد.

قیومی فرماندار تهران در سخنانی به ظرفیت های بی نظیرمردم ایران در رأفت ومهربانی وکمک به همنوع اشاره کرد وگفت:این خصلت ویژه مردم  ماست. چون از فرهنگ اصیل وغنی ایرانی برخوردارند.
وی بیان داشت علاوه بر ساخت وساز مکان وفضای مدارس  همه ما به ساخت ونوسازی درون فردی نیز نیازمندیم .
فرماندار تهران در افتتاح هنرستان مشارکتی یکرنگ بیان داشت: معلمان تنها نباید در حوزه آموزش دانش آموزان فعالیت کنند، در حال حاضر دانش آموزان از نظر دانش ودسترسی به تکنولوژی از زمانهای گذشته پیشی گرفته اند. بنابراین وظیفه معلمین ومتعلمین  ایجاب می‌کند که هدایتگرانه و با انگیزه تر از گذشته عمل کنند.
در مراسم افتتاحیه این هنرستان، عباس زارع مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران  ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان بیان داشت؛  با تلاش جهادگران مدرسه‌ساز در مجموعه نوسازی مدارس تهران، وحمایت دولت مردمی وضعیت «فضاهای آموزشی» و «سرانه دانش‌آموزی» استان تهران روز به روز مطلوب‌تر می‌شود و کوشش در بهبود شرایط موجود به صورت تمام وقت در حال انجام است. 
وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده، تا مهر ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ مدرسه با ۱۰۹۱ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۱۴۲ هزار مترمربع در استان تهران احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش خواهد شد.
 نکته حائز اهمیت اینکه، تعداد کلاس‌های درس تحویلی استان تهران در بین استان‌ها کشور در رتبه نخست قرار دارد که نشان از کار جهادی و دغدغه ایجاد فضاهای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان عزیز است. 
زارع با بیان اینکه با تحویل پروژه‌های آموزشی در مهر ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: ضمن پیش‌بینی تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و هنرستانی مورد نیاز مدارس نوسازی که در سال جاری تحویل می‌شوند، همواره تلاش مجموعه عمرانی وزارت آموزش و پرورش، احداث، توسعه و بهبود وضعیت مدارس بوده و خواهد بود. 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به روند افزایش ساخت و تحویل فضاهای آموزشی، عنوان کرد: با عنایت خداوند متعال، حضور چشمگیر خیرین مدرسه‌ساز و حمایت‌های همه‌جانبه دولت محترم، روند ساخت مدارس در استان تهران رو به رشد است، به طوری که درهفته دولت وبا یاری دولت مردمی  ۲۸ پروژه آموزشی، تربیتی،ورزشی به فضاهای آموزشی استان تهران در قالب ۲۲۰کلاس درس بازیربنایی بالغ بر ۲۸۰۰۰ مترمربع اضافه خواهد شد.
زارع همچنین در خصوص شهر تهران گفت: ۴۲ مدرسه در قالب ۴۵۸ کلاس درس وزیر بنای۶۷۱۲۵ متر مربع در حال ساخت است که در مهرماه ۲۵ مدرسه با ۲۲۹ کلاس ومتراژ۳۲۱۲۷ مترمربع به بهره‌برداری خواهد رسید.
زارع در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور و حمایت همه‌جانبه خیرین گرانقدر مدرسه‌ساز در مشارکت و ساخت فضاهای آموزشی در نقاط مختلف استان تهران، و همچنین خیر نیک اندیش خانم فاطمه  ظفری دیزجی همسر مرحوم حاج بابا یکرنگ واز حمایت‌های دولت محترم ، ومعاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و تمامی دولتمردان برای توجه به بهبود وضعیت فضاهای آموزشی تقدیر و تشکر کرد.
کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در سخنانی واگذاری امور به مردم را باعث پویایی جامعه‌ اعلام و تصریح کرد: در دولت سیزدهم سیاست اصلی نقش دادن به مردم در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری است.
وی مردمی سازی دولت را موثر در ارتقای سرمایه اجتماعی دانست و یادآور شد: مسوولان به نقش مردم در پیشرفت و تعالی کشور باور دارند. ومصداق بارز آن را حمایت همه جانبه مردم در امر مدرسه‌ سازی عنوان کرد‌.
وی با اشاره به اینکه هر کسی متناسب با شرایط خاصی که در جامعه دارد میتواند به مدرسه سازی کمک کند.
 وضمن تشکر از زحمات خیر گرانقدر خاطر نشان ساخت که شما فقط کمک به ساخت یک مکان نکردید بلکه محلی برای فرهنگ سازی تا سالهای سال ایجاد کردید.
آیین خشت گذاری هنرستان خیری ملارد در هفته دولت با حضور فخاری استاندار تهران
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ، آیین خشت گذاری ساخت یک هنرستان فنی حرفه ایی دخترانه تمام خیری در شهرستان ملارد باحضورفخاری استاندار تهران ، زارع مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران ،حاج احمد علاقه بند؛ فرماندار ملارد واعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای تهران ، در محل ساخت پروژه در شهرستان ملارد برگزار شد.

براساس این گزارش این پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان توسط خیر نیک اندیش «حاج احمد علاقمند » با زمینی به مساحت زیربنا ۲۵۰۰ متر مربع و متراژ ۲۸۳۲ متر مربع خشت گذاری شد. وتا پایان سال 1403 به بهره برداری خواهد رسید.
شایان ذکر است؛ اهدای زمین این مدرسه نیز توسط خیر گرانمایه اهدا شده است.

در هفته دولت رقم خورد؛  تبریک مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران به مناسبت روز کارمند با اهدا گل به کارکنان
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ، عباس زارع مدیرکل با همراهی معاونان حوزه‌های فنی ، اجرایی و پشتیبانی چهارم شهریور را که به عنوان “روز کارمند” نامگذاری شده از کارکنان تلاشگر، صادق و گرانقدر اداره کل نوسازی مدارس استان تهران  که همواره جهت ارتقا و توسعه فضای عمرانی مدارس و تجهیز فضاهای آموزشی حوزه آموزش و پرورش  استان تهران فعالیت دارند با اهدا گل تقدیر و تبریک گفت.

تبریک مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران به مناسبت روز کارمند
منتشرشده در اخبار

 متن پیام تبریک مدیر کل به مناسبت روز کارمند بدین شرح است.

 

هفته دولت احیاگر روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان سرافراز، رجایی و باهنر است. آنانی که فارغ از توجه به پست و مقام همواره در اندیشه خدمت به مردم بودند.

4 شهریور ماه ، روز تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است، گرامیداشت روز کارمند زمینه‌ساز اعتلای مدیریت در نظام اداری و ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان دولت خواهد بود. همچنانکه در نظام اسلامی کارمندان و کارکنان در کسوت خدمتگزاری به جامعه جایگاهی والا و بسی با ارزش در نزد پروردگار دارند.

مسلّماً بخش عظیمی از فعالیت‌های مجموعه وزین نوسازی مدارس بر دوش شما کارمندان عزیز و گرانقدر قرار دارد و امروز فرصت را مغتنم می‌دانم تا از خدمات و فعالیت‌های ارزشمند تمامی کارمندان صدیق و پرتلاش اداره کل نوسازی مدارس استان تهران قدردانی نمایم.

اینجانب روز کارمند را به تمامی کارکنان متعهد تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم؛ امید آن دارم که با همدلی و خرد جمعی و تعاملات بیش از پیش در راستای پیشبرد اهداف عالیه سازمان نوسازی مدارس کشور موفق و موید باشید.

پیام تسلیت مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران به مناسبت در گذشت خیر مدرسه ساز «سید جعفر موجانی»
منتشرشده در اخبار

به مناسبت درگذشت خیر نیک اندیش سید جعفر موجانی دکتر زارع طی پیامی ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه خیرین کشور تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

خبر درگذشت مرحوم مغفور "سید جعفر موجانی" برادر زنده یاد سید هادی موجانی بسی موجب تاسف و تاثر جامعه فرهیخته و فرهنگی استان تهران شد.

این بزرگ مرد خیر که با بذل مال در جهت رشد و شکوفایی فرزندان این مرز و بوم عمر خود را صرف کرد، جزو پیشگامان عرصه مدرسه سازی کشور بودند و باقیات الصالحاتی ارزنده از خود به جای گذاشته است.

اینجانب درگذشت «حاج سید جعفر موجانی» را به محضر خانواده محترم ایشان، جامعه بزرگ خیرین مدرسه ساز، همکاران و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران تسلیت عرض کرده و صبر جلیل برای بازماندگان و رحمت و رضوان الهی را برای روح آن زنده یاد مسئلت دارم.

عباس زارع

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران خبر داد؛ اضافه شدن 28 پروژه آموزشی، تربیتی،ورزشی به فضاهای آموزشی استان تهران در هفته دولت در قالب 220 کلاس درس بازیربنایی بالغ بر 28000 مترمربع
منتشرشده در اخبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ، «عباس زارع»، مدیرکل گزارشی در خصوص عملکرد هفته دولت اعلام داشت؛

با تلاش جهادگران مدرسه‌ساز در مجموعه نوسازی مدارس تهران، وحمایت دولت مردمی وضعیت «فضاهای آموزشی» و «سرانه دانش‌آموزی» استان تهران روز به روز مطلوب‌تر می‌شود و کوشش در بهبود شرایط موجود به صورت تمام وقت در حال انجام است. 

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده، تا مهر ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ مدرسه با ۱۰۹۱ کلاس درس و زیربنایی بالغ بر ۱۴۲ هزار مترمربع در استان تهران احداث و تحویل ادارات آموزش و پرورش خواهد شد. نکته حائز اهمیت اینکه، تعداد کلاس‌های درس تحویلی استان تهران در بین استان‌ها کشور در رتبه نخست قرار دارد که نشان از کار جهادی و دغدغه ایجاد فضاهای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان عزیز است. 

زارع با بیان اینکه با تحویل پروژه‌های آموزشی در مهر ۱۴۰۲، حدود ۳۳ هزار دانش‌آموز وارد مدارس نوساز و استاندارد خواهند شد، خاطرنشان کرد: ضمن پیش‌بینی تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و هنرستانی مورد نیاز مدارس نوسازی که در سال جاری تحویل می‌شوند، همواره تلاش مجموعه عمرانی وزارت آموزش و پرورش، احداث، توسعه و بهبود وضعیت مدارس بوده و خواهد بود. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به روند افزایش ساخت و تحویل فضاهای آموزشی، عنوان کرد: با عنایت خداوند متعال، حضور چشمگیر خیرین مدرسه‌ساز و حمایت‌های همه‌جانبه دولت محترم، روند ساخت مدارس در استان تهران رو به رشد است، به طوری‌که در سال ۱۴۰۰ موفق به تحویل ۴۸ فضای آموزشی، سال ۱۴۰۱ موفق به تحویل ۸۸ فضای آموزشی و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ فضای آموزشی تحویل دانش‌آموزان عزیز خواهد شد. 

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران خاطر نشان کرد درهفته دولت وبا یاری دولت مردمی  ۲۸ پروژه آموزشی، تربیتی،ورزشی به فضاهای آموزشی استان تهران در قالب 220کلاس درس بازیربنایی بالغ بر 28000 مترمربع اضافه خواهد شد.

زارع در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حضور و حمایت همه‌جانبه خیرین گرانقدر مدرسه‌ساز در مشارکت و ساخت فضاهای آموزشی در نقاط مختلف استان تهران، از حمایت‌های دولت محترم به خصوص رییس جمهوری کشورمان، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و تمامی دولتمردان برای توجه به بهبود وضعیت فضاهای آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

بازدید مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران از پروژه های نیمه تمام شهرستان بهارستان
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران ,  عباس زارع مدیرکل نوسازی  مدارس استان تهران روز جمعه ۳ شهریور ماه با همراهی سر ناظر احسانی از پروژه های آموزشی نیمه تمام شهرستان بهارستان بازدید کردند.

دکتر زارع ضمن تاکید بر تسریع ساخت پروژه ها گفت: ان شاءالله تلاش ها به سمتی باشد تا پروژه های عمرانی نیمه تمام تا مهرماه به بهره برداری برسد.
در این بازدید مدیرکل نوسازی و تجهیز استان تهران تاکید کرد با تکمیل این پروژه ها بخشی از مشکلات فضای آموزشی شهرستان بهارستان برطرف خواهد شد.
گفتنی است تعداد هشت پروژه درحال ساخت  (مصوبات سفر رئیس جمهوری در بهمن ماه سال گذشته)  از محل اعتبارات دولتی و چند پروژه با مشارکت خیرین مدرسه ساز در حال ساخت می باشد که با بهره‌برداری درسال تحصیلی جاری میتواند تاحدی از تراکم جمعیتی دانش آموزی این شهرستان بکاهد. 
 
  
پیام تبریک عباس زارع مدیر کل به مناسبت هفته دولت
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران دکتر زارع مدیر کل طی پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت
متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

دوم شهریور آغاز هفته دولت، نماد کار و‌ تلاش و خدمت به مردم ، فرصتى براى بازخوانی روزهای خدمتگزاری و آبادانی کشور توسط دولتمردان است.

اینجانب نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم علی الخصوص همکاران گرامی در اداره‌کل نوسازی مدارس استان تهران تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

دکتر عباس زارع - مدیرکل

nosazi

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

  • آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک کوچه شهید خلیل زاده پلاک 9
  • کدپستی : 1969754114
  • تلفن های تماس: 88779151
  • پست الکترونیک روابط عمومی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

dresmap