fa en
  • تقدیر وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران

    تقدیر وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران

  • گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) وتجلیل از همکاران به مناسبت روز مرد و پدر

    گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) وتجلیل از همکاران به مناسبت روز مرد و پدر

  • آیین افتتاح ۹۵۰ پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور/ سهم استان تهران ۱۱۱پروژه و ۱۲۷۳ کلاس درس در قالب ۱۶۲۰۵۰ متر مربع

    آیین افتتاح ۹۵۰ پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور/ سهم استان تهران ۱۱۱پروژه و ۱۲۷۳ کلاس درس در قالب ۱۶۲۰۵۰ متر مربع

  • روز خوب شهریار /  افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی، پرورشی ورزشی در شهریار استان تهران توسط وزیر محترم آموزش و پرورش

    روز خوب شهریار / افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی، پرورشی ورزشی در شهریار استان تهران توسط وزیر محترم آموزش و پرورش

  • به مناسبت روز مهندس، عباس زارع مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان تهران در پیامی از تلاش‌ها و خدمات مهندسان مدرسه ساز تقدیر کرد

    به مناسبت روز مهندس، عباس زارع مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان تهران در پیامی از تلاش‌ها و خدمات مهندسان مدرسه ساز تقدیر کرد

  • تقدیر خان‌محمدی معاون عمرانی وزیر از عباس زارع مدیر کل نوسازی ،توسعه وتجهیز استان تهران

    تقدیر خان‌محمدی معاون عمرانی وزیر از عباس زارع مدیر کل نوسازی ،توسعه وتجهیز استان تهران

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
مرداد 1398
كلنگ آغاز عمليات احداث مدرسه ٦ كلاسه شهيد تيموري در هفته دولت و با حضور استاندار تهران زده شد
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، مراسم كلنگ زنی و آغاز عمليات احداث مدرسه ٦ كلاسه شهيد تيموري با حضور دكتر انوشيروان محسني بندپي استاندار تهران، دكتر علي شهري مديركل نوسازي مدارس استان تهران و ديگر مسئولان محلي، نظامي و انتظامي برگزارشد.اين مدرسه با ٦ باب كلاس درس در شهرك قمربني هاشم (ع) منطقه يك تهران احداث خواهد شد.

دكتر محسني بندپي استاندار تهران اظهار داشت : استان تهران با يك محروميت آموزشي مواجه است كه اگر خيرين مدرسه ساز نبودند، شرايط نامطلوبي را شاهد بوديم. با هماهنگي هايي كه دكتر شهري مديركل نوسازي مدارس استان تهران انجام داده است، ٥٥ پروژه آموزشي با ٥٦٠ كلاس درس تا مهر امسال به بهره برداري خواهد رسيد. اميدوارم با حضور و مشاركت خيرين گرانقدر، وضعيت فضاهاي آموزشي استان تهران بهبود يابد.

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران به مناسبت روز خبرنگار «خبرنگاران» و «رسانه‌ها» حامیان ساخت فضاهای آموزشی هستند/ رشد و ارتقاء اطلاعات جامعه مرهون خدمات اصحاب رسانه است
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با گرامیداشت 17 مردادماه و یاد و خاطره شهید "محمود صارمی" که به عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است، پیام تبریکی صادر کرد.
در متن این پیام تبریک آمده است:
خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و در راه اطلاع رسانی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند. در عرصه کنونی که سرعت فزاینده گردش و پردازش اطلاعات را سپری می‌کنیم، خبرنگاران، رسانه‌ها و ارباب جراید هستند که با نگاه نافذ و تیزبین خود در مسیر شفافیت، اطلاع رسانی و مطالبه گری پیشقدم بوده و به راستی که مسئولان و مردم نیز اهمیت و ارزش این فعالیت و قلم ارزشمند را می‌دانند.
بدون شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق اصحاب رسانه است و ما در حوزه اداره کل نوسازی مدارس استان تهران همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالیه که همانا احداث فضاهای آموزشی است، بهره برده‌ایم. همانطور که می‌دانیم امروز خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان حامیان ساخت فضاهای آموزشی در کنار خادمان مردم و ملت حضور دارند. 
لذا این روز بزرگ را به خبرنگاران ساعی و پرتلاشی که درحوزه آموزش و پرورش بالاخص درحوزه نوسازی مدارس، به انعکاس اخبار و اطلاعات مولدین جامعه می‌پردازند، تبریک عرض می‌نمایم.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

توضیحات مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در خصوص «مدرسه مرآت»/ تخریب و بازسازی مدارس فرسوده تهران ادامه دارد
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، در روزهای گذشته اخباری در خصوص مدرسه مرآت واقع در منطقه 12 شهرتهران منتشر و مواردی در خصوص اینکه چرا مدرسه فوق تخریب و بازسازی نمی‌شود، مطرح شد.
در همین خصوص، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا، اظهارداشت: اداره کل نوسازی مدارس استان تهران حدود ۳ سال پیش از مدرسه مذکور که نام قدیمی آن سلمان و نام جدید آن (مرآت) است، بازدید به عمل آورد.
وی افزود: در تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ نظر کارشناسی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران به اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران حاوی عبارت، «عملیات اجرایی ساخت تونل‌های مترو باعث تخریب سرویس بهداشتی، دیوار محوطه، نشست ساختمان و نشست محوطه مدرسه شده است و شرایط غیرایمن و غیربهره‌برداری را به وجود آورده است» ارسال شد.
مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران با بیان اینکه مدرسه با توجه به نشست‌ دیوارها به دلیل عملیات عمرانی مترو دیگر غیرقابل استفاده شده است، خاطرنشان کرد: مدرسه مرآت واقع در منطقه ۱۲ شهرتهران در اختیار اداره کل نوسازی مدارس استان تهران نیست، اما دستور عدم امکان استفاده از سوی این اداره کل صادر شده است.
وی درباره رایزنی آموزش و پرورش شهر تهران با شرکت مترو جهت مرتفع کردن خطرات ناشی از وجود این مدرسه در منطقه گفت: در این خصوص واحد حقوقی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۲ تهران با شرکت مترو در حال رایزنی ابعاد حقوقی موضوع هستند و تا زمانی که مشکل حقوقی مدرسه فوق مرتفع نشود، شروع عملیات عمرانی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان تهران امکان پذیر نخواهد بود. لذا پروژه آموزشی مذکور پس از رفع مشکلات حقوقی و معرفی از سوی منطقه آموزش و پرورش در فرایند کاری این اداره کل قرار خواهد گرفت.
شهری با بیان اینکه اکنون چندین پروژه آموزشی تخریب و بازسازی در منطقه ۱۲ تهران در دست انجام است، گفت: کار تخریب و بازسازی «مدرسه رضوی» واقع در خیابان ۱۷ شهریور تهران آغاز شده است، «مدارس فاطمیه اسلامی و شهید جعفری» در حال برگزاری مناقصه و آماده عملیات تخریب و بازسازی هستند، «مدرسه خزائلی» که تخریب شده بود، در حال بازسازی و در مرحله اسکلت است و «مدرسه حجاب» نیز در حال مقاوم‌سازی است.
وی تصریح کرد: پروژه‌هایی که در منطقه ۱۲ در حال انجام است، نشان می‌دهد که کار ساخت فضاهای آموزشی در منطقه ۱۲ تهران که یکی از پرتراکم‌ترین مناطق است، در حال انجام است و اگر مشکلات حقوقی مدرسه مرآت (سلمان) نیز مرتفع شود، کار تخریب و بازسازی آن نیز انجام می‌شود.
مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران در ادامه با اشاره به پروژ‌ه‌های تخریبی که سال گذشته در منطقه ۱۲ صورت گرفته است، گفت: در سال گذشته نیز دو پروژه آموزشی در منطقه ۱۲ تهران تخریب و بازسازی شد و این مدارس با تجهیزات کامل در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت. در حال حاضر نیز دانش‌آموزان در مدارس نوساز «آزادگان» و «دکتر سعیدی» مشغول تحصیل هستند.
شهری با اشاره به مدارس و کلاس‌های درس نیازمند تخریب و بازسازی در شهرتهران، تصریح کرد: از ابتدای طرح تخریب و بازسازی مدارس فرسوده که از سال ۱۳۸۴ آغاز شده است، می‌بایست عملیات تخریب و بازسازی در ۱۰ هزار و ۶۱۷ کلاس درس در شهر تهران صورت می‌گرفت که تاکنون ۳ هزار و ۵۱۷ کلاس درس تخریب و بازسازی شده است و ۶ هزار و ۷۹۴ کلاس درس از طرح فوق الذکر باقی مانده است.
مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران در پایان اظهار داشت: با توجه به افزایش هزینه‌های ساخت و مصالح مصرفی در ساخت پروژه‌های آموزشی، به طور میانگین ساخت هر کلاس درس حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که بر اساس اعتبارات مصوبی که در اختیار اداره کل نوسازی مدارس استان تهران قرار می‌گیرد، تعدادی از پروژه‌های مورد اشاره، تخریب و بازسازی می‌شوند و این کار ادامه دارد.

  • افتتاح مدرسه 16 کلاسه

    دکتر عباس زارع مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در بازدید از شهرستان بهارستان مدرسه 16 کلاسه را افتتاح کرد

nosazi

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

  • آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک کوچه شهید خلیل زاده پلاک 9
  • کدپستی : 1969754114
  • تلفن های تماس: 88779151
  • پست الکترونیک روابط عمومی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

dresmap