fa en
آذر 1399
پیام مدیر کل اداره نوسازی مدارس استان تهران  به مناسبت 9 دی روز بصیرت
منتشرشده در اخبار
مدیر کل اداره نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان تهران  با صدور پیامی فرا رسیدن حماسه 9 دی روز بصیرت را گرامی داشت.
 
به گزارش روابط عمومی اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران متن پیام جاسم حسین پور  مدیر کل اداره نوسازی مدارس استان تهران این پيام به شرح زير است/
 
بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ
می خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه8)
 
روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان " یوم الله " ماندگار شده است. در این روز ملی؛ ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه دیگری آفرید و استکبار جهانی را مأیوس و ناامید ساخت
 
با حضور گسترده آحاد مردم عاشورایی، حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید..
اینجانب ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه سردار دل‌ها شهید سلیمانی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را خدمت همه مردم غیور ایران به‌خصوص همکارانم در اداره نوسازی مدارس استان تهران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
آغاز پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»
منتشرشده در اخبار
پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» آغاز شد
 
به گزارش روابط عمومی اداره نوسازی مدارس استان تهران ،با توجه  به اجرای طرح تحولی مشارکت‌های مردمی و پویش آجر به آجر که از تأکیدهای وزیر آموزش‌وپرورش است، پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» صبح امروز، با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده رونمایی شد.
 
جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور طرح آجر به آجر و پویش‌های ملی ذیل آن را اجرایی و عملیاتی می‌کنند که هدف از انجام این طرح‌ها، افزایش آگاهی و جلب مشارکت بانوان در زمینه مدرسه‌سازی است که با رویکرد گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم بانوان و مادران نیک‌اندیش کشورمان اجرایی شده است.
 
 
بانوان سرزمینمان ایران و تمامی آحاد مردم جهت  پیوستن به این پویش و همچنین مشارکت به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به 
سایت ajorBajor.ir 
و همچنین سایت MehreMadrese.ir 
ضمن پیوستن به این پویش و با پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت نمایند 
 
هدف از طرح ملی آجر به آجر جذب مشارکت‌های خرد مردمی و البته با فرهنگ سازی در امر حسنه مدرسه سازی را‌ه اندازی شده است و هم‌طنان عزیزمان با هر مقدار پرداختی به میزان حداقل نیز می‌توانند در این طرح شرکت نمایند.
 
شایان ذکر  است، پیش از این نیز پویش محرمی طرح ملی آجر به آجر که همزمان با آغاز ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) کلید خورد، مورد استقبال خیل عظیمی از مردم نیکوکار کشورمان قرار گرفت و بیش از 170 هزار نفر با شرکت در این پویش وارد عرصه مدرسه سازی شدند.
بازدید جاسم حسین پور مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران از پروژه های در حال احداث
منتشرشده در اخبار
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از مدارس در حال احداث مناطق ۱،۲،۶،۱۰، شهر تهران و شهرستان های شهریار و شهرقدس بازدید کرد 
در راستای تسریع در ساخت پروژه های آموزشی استان تهران، حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از مدارس در حال احداث مناطق مذکور بازدید بعمل آورد 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، لزوم توجه به کیفیت ساخت، تسریع در انجام و رفع مشکلات احداث فضاهای آموزشی مناطق تهران و شهرستان های استان تهران  از موارد مورد توجه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در جریان این بازدید بود.
پروژه هایی که از سوی مدیر کل بازدید شدند به شرح ذیل است :
-منطقه ۱ (اردوگاه شهید باهنر )
-منطقه ۲ (هنرستان تربیت بدنی)
-منطقه ۶ (دبیرستان البرز)
-منطقه ۱۰ (شهید علامه طباطبایی )
-شهرستان شهریار (مدرسه شهید فخری زاده )
-شهرستان شهرقدس  (مدرسه جواد الائمه -بنیاد علوی )
شایان ذکر است در این بازدید، عباس زارع معاون اجرایی و نظارت، احمد رضا ابوالقاسمی معاون فنی، سرناظران و ناظران ابنیه و تاسیسات مناطق مذکور به همراه مدیرکل حضور داشتند.
مهندس جاسم حسین پور مدیر کل محترم  نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از کلیه ی واحد های اداره نوسازی بازدید به عمل آورد
منتشرشده در اخبار
علی شهری مدیر سابق اداره و علی شیرزاده معاون توسعه و پشتیبانی نیز در این بازدید وی را همراهی نمودند
تمامی معاونین و مسئولین و کارکنان ؛ در محل کار خود حضور پیداکردند و نسبت به فعالیت های خود ایشان را در جریان امور قرار دادند.
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اداره نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان تهران برگزار شد
منتشرشده در اخبار
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل اداره نوسازی تهران باحضور معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی و مدیرکل حوزه ریاست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره نوسازی مدارس استان تهران،دراین مراسم که باحضور فاطمه مهاجرانی معاون برنامه ریزی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور ،ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،امیر نعمت بنی آدم رئیس هیات مدیرمجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران،میثم حاجی پور مدیر کل حوزه ی ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان نوسازی کشور ،محمد رضا جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و محمد رضا قربانی مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز تهران،مجید پیروزان ،مدیر عامل مجمع خیرین شهرستان های استان تهران ،شورای معاونین و کارکنان اداره نوسازی برگزار شد .مهندس جاسم حسین پور ؛به عنوان مدیر کل اداره نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان تهران معارفه و از زحمات ارزنده ی دکتر علی شهری درزمان تصدی این سمت قدردانی بعمل آمد.
حضور مهندس شیرزاده در مراسم خشت گذاری طرح آجر به آجر استان تهران
منتشرشده در اخبار

علی شیرزاده معاون مشارکت های مردمی اداره نوسازی مدارس استان تهران باحضور در مراسم خشت گذاری شهرستان کهریزک با اشاره به اینکه خیرین همواره پیشرو در مدرسه سازی و رفع كمبود هاي دانش آموزان می باشند گفت : الحق و الانصاف خیرین با کارهای ارزنده و با ارزش خود نه تنها باعث دلگرمی محرومان مناطق دور افتاده بوده‌اند، بلکه موجب ایجاد بستري مناسب براي رشد بيشتر در فضاهاي آموزشي و كاهش چشمگير كمبودهاي آن شده است.

آئین خشت گذاری نخستین مدرسه پویش ملی آجر به آجر با حضور رئیس شورای بانوان خیر مدرسه ساز کشور در شهرستان کهریزک  استان تهران برگزار شد
منتشرشده در اخبار
به گزارش روابط عمومی اداره نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ،خدیجه نیزاری رئیس  شورای بانوان خیر مدرسه ساز کشور باحضور درآیین خشت گذاری نخستین مدرسه پویش ملی آجر به آجر در استان تهران بیان داشت :
 
بانوان با توجه به تاثیرگذاری بالای خود در خانواده، نقش مهمی در تشویق پدران، همسران و برادران و فرزندان خود به كار خیر به‌ویژه مدرسه‌سازی دارند و از این حیث شایسته تكریم هستند. 
 
وی، مدرسه سازی ها را حركتی در مسیر رسیدن به عبودیت خداوند دانست و گفت: هدف خداوند از خلقت انسان برای تحقق همین بندگی بود كه تنها با نماز و سایر عبادات واجب میسر نمی شود بلكه مدرسه سازی و فعالیت های خیریه نیز وسیله ای برای رساندن ما به عبودیت هستند.
 
هر کار خیری نتیجه عمل انسان است که در این راستا تاثیر مستقیم کار خیر رامی توان در زندگی انسان ها دیدو از خیرین حاضر در مراسم کمال تشکر و قدردانی رابعمل آورد .
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران منصوب شد
منتشرشده در اخبار
معاون  وزیر آموزش و پرورش طی حکمی، "جاسم حسین پور " را به سمت مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران منصوب کرد
 
به گزارش روابط عمومی اداره نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، طی حکمی ازسوی مهر اله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور «جاسم حسین پور »به عنوان مدیر کل اداره نوسازی مدارس تهران منصوب شد.
 
لازم به ذکر است،حسین پور پیش ازاین در پست مدیر کل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی فعالیت داشت.
 
شایان ذکر است ،علی شهری هم که پیش ازاین مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران بود ،به عنوان معاون پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه فعالیت خواهد داد .
حضور سرکار خانم مهاجرانی درخشت گذاری نخستین مدرسه طرح آجر به آجر در تهران
منتشرشده در اخبار
معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور: 
 
خیرین مدرسه ساز الگوهای مشارکت مردمی در کشور هستند/ در طرح ملی آجر به آجر، مشارکت در مدرسه سازی همگانی شد
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، آئین خشت‌گذاری آموزشگاه 9 کلاسه امام حسین (ع) که نخستین مدرسه پویش ملی آجر به آجر در کهریزک استان تهران است، انجام شد.
فاطمه مهاجرانی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در این مراسم، اظهارداشت: مسئولان دولتی و آموزش و پرورش بنا به وظیفه خود در اموری همچون مدرسه سازی شرکت می‌کنند و به نوعی در این زمینه مسئولیت اجرای طرح‌ها را به عهده دارند.
 
وی افزود: اما، خیرین گرانقدر مدرسه ساز در مسیری قدم گذاشته‌اند که وظیفه سازمانی آنها نبوده بلکه به گفته خودشان همواره برای آینده فرزندان این مرز و بوم و در جهت تسهیل آموزش دانش‌آموزان مناطق مختلف و محروم کشور حضور فعال دارند.
 
مهاجرانی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز به عنوان الگوهای مشارکت مردمی در سراسر کشور مورد توجه قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: خوشا به حال خیرین مدرسه ساز که وظیفه الهی خود را خوب درک کرده و نسبت به دغدغه محرومان خود را مسئول دانسته، و چه چیزی شیرین‌تر از این که بتوان کاری برای اینده فرزندان این مرز و بوم با ساختن مدرسه انجام داد.
 
معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، با اشاره به پویش ملی آجر به آجر و حضور خیرین گرامی در عرصه مشارکت در امر مدرسه سازی، تصریح کرد: یکی از شاخص‌های طرح ملی آجر به آجر این است که آحاد مردم شیرینی کار خیر را درک می‌کنند و موجب مشارکت همگانی آنها می‌شود.
بازدید مهر اله رخشانی مهر وعلی شهری از پروژه مجتمع آموزشی علامه طباطبایی
منتشرشده در اخبار
رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه مدیر کل نوسازی نوسازی مدارس استان تهران  از پروژه در حال ساخت مجتمع آموزشی ۵۱کلاسه علامه طباطبایی واقع در منطقه ۱۰تهران بازدید بعمل آوردند .
 
به گزارش روابط عمومی اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه  علی شهری مدیر کل اداره نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران ،حمید پور‌اصغری معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه ،علی‌اصغر فانی وزیراسبق آموزش وپرورش،  و عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران و با حضور جمعی از مسئولین و تعدادی از فارغ التحصیلان مدرسه سابق، از پروژه مجتمع آموزشی علامه‌طباطبایی در منطقه 10 تهران بازدید کردند.
 
مهراله رخشانی‌مهر با تشکر از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه در خصوص تخصیص اعتبارات نوسازی مدارس کشور گفت: این پروژه عظیم در سال 89 کلید خورد و پس از مدتی  با 15 درصد پیشرفت رها شد تا اینکه مجددا از سال97 عملیات اجرای آن با جدیت در دستورکار قرار گرفت و علی‌رغم مشکلاتی که در طول ساخت پروژه به وجود آمد پیشرفت کار خوبی را درماه های اخیر شاهد هستیم و مراحل پایانی ساخت را طی می کند.
 
شایان ذکر است :این پروژه بزرگ مشتمل بر سه واحد آموزشی و 51 کلاس درس است که با 12 هزار مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت 5700 مترمربع مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند.
این مجتمع آموزشی برای دختران و پسران با دو ورودی مجزا ساخته خواهد شد که در ۳ مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم طراحی شده است.
 و تا پیش از دهه فجر امسال به بهره برداری میرسد و تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد .

nosazi

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

  • آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک کوچه شهید خلیل زاده پلاک 9
  • کدپستی : 1969754114
  • تلفن های تماس: 88779151
  • پست الکترونیک روابط عمومی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

dresmap