fa en
اسفند 1398
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در پیامی حلول سال 1399 را تبریک گفت/ شهری: سال جدید را با تلاش مضاعف آغاز می‌کنیم
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در پیامی حلول سال 1399 را تبریک گفت.
در این پیام آمده است: حلول سال جدید و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت  پروردگار متعال و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی همکارانم در نوسازی مدارس، فرهنگیان، مجموعه آموزش و پرورش، خیرین گرانقدر مدرسه ساز و عموم مردم ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند بزرگ و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می‌نمایم.
قطعا سال 1399 برای تمام هموطنانم با دشواری و مبارزه با ویروس منحوس کرونا آغاز شد و در این مدت بسیاری از مردم عزیزمان درگیر این ویروس شدند و بعضا عزیزانشان را از دست دادند که برای بیماران شفای عاجل و برای درگذشتان آرامش ابدی آرزومندم.
در شرایطی که کشور در مقابله با شیوع ویروس کرونا در تمام ارکان مشغول فعالیت شبانه‌روزی و مضاعف است، جا دارد از تمام پرسنل کادر درمان، پزشکان، پرستاران و عوامل اورژانس تشکر ویژه کنم که با از خود گذشتگی در کنار مردم عزیز ایران حضور دارند و به مثابه فرشتگان آسمانی جان خود را همانند شهیدان دفاع مقدس در طَبّق اخلاص گذاشته‌اند.
اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در سالی که گذشته به موفقیت‌های چشم‌گیری در کنار کارکنان تلاشگر این اداره کل دست یافت. «افزایش اعتبارات استانی»، «احداث فضاهای بیشتر آموزشی»، «کسب جایگاه نخست ارزیابی عملکرد در شاخص‌های اختصاصی در بین تمام دستگاه‌های اجرایی استان تهران»، «کسب جایگاه نخست جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز در بین استان‌های سراسر کشور»، «افزایش تعهدات خیرین مدرسه ساز»، «اجرای پایلوت مدارس سبز»، «راه اندازی سایت جدید اداره کل نوسازی مدارس استان تهران»، «راه اندازی سامانه‎های خیرین مدرسه ساز داخل و خارج کشور»، «راه اندازی سامانه مدارس غیردولتی» و «ساخت روزانه حدود 3 کلاس درس در استان تهران» از جمله دستاوردهایی بود که در سال 1398 به همت تمام پرسنل پرتلاش این اداره کل محقق شد.
امیدوارم همچون گذشته با تلاش فراوان، کوشش مضاعف و فعالیت همه جانبه در راستای احداث فضاهای آموزشی برای دانش‌آموزان که آینده سازان کشورمان محسوب می‌شوند، پرتوان به این امر مقدس ادامه دهیم و در سال جدید بتوانیم خدمت شایسته‌تری به مردم عزیزمان ارائه دهیم.
همکارانم در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در هر سال با حضور در پروژه‌های آموزشی عمرانی در اقصی نقاط استان پهناور تهران به صورت تمام وقت در حال تلاش برای احداث فضاهای آموزشی ایمن جهت تحصیل دانش‌آموزان ایران عزیز هستند که جا دارد از مجاهدت‌های این مهندسان نیز تقدیر و تشکر کنم.
سال 1399 برای نوسازی مدارس قطعا در چندین جبهه حائز اهمیت فراوان خواهد بود. مهمترین آنها؛ برنامه ریزی دقیق‌تر در جهت تکریم، قدرشناسی و جذب حداکثری خیرین مدرسه ساز خواهد بود تا بتوانیم از ظرفیت این بخش از جامعه ارزشمند کشورمان به صورت بهینه بهره‌مند شویم و فضاهای آموزشی بیشتری را با نام خیرین گرانقدر احداث کنیم.
همچنین، پیگیری و برنامه ریزی دقیق در راستای تحقق اعتبارات دولتی، تحقق سهم دولت در پروژه‌های خیرین، تحقق تعداد قابل توجه‌ای از طرح احداث 12 هزار کلاس درس و همچنین پیگیری برنامه ویژه با ادارات آموزش و پرورش در احداث فضاهای آموزشی از محل تهاتر فضاهای مازاد آنها خواهد بود.
قطعا سال 1399 در مجموعه عمرانی آموزش و پرورش سالی پُرکار و پُرتلاش خواهد بود تا بتوانیم وظیفه خود را در قبال مردم عزیزمان و فرزندان ایران اسلامی در جهت پیش بینی مدارس نوساز، ایمن و مدرن ایفا کنیم.
در پایان برای تمام مردم عزیزمان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و امیدوارم با ریشه‌کنی هر چه سریعتر ویروس کرونا به زندگی عادی برگشته و همچون گذشته با تلاش در راستای خدمت به میهن عزیزمان حضور فعال داشته باشیم.

 

رضا مختاري از تلاشگران عرصه احداث فضاهاي آموزشي جان به جان آفرين تسليم كرد  علي شهري، مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان تهران، در پيامي درگذشت مرحوم رضا مختاري را تسليت گفت
منتشرشده در اخبار

خبر تأسف‌بار فقدان برادر بزرگوار جناب آقاي مهندس رضا مختاري، ما را داغدار کرد. 

علي شهري، مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان تهران در پيامي درگذشت مرحوم رضا مختاري از پيمانكاران عرصه ساخت فضاهاي آموزشي را تسليت گفت.

در اين پيام آمده است:  مرحوم مهندس رضا مختاري كه از پيمانكاران برتر  احداث فضاهاي آموزشي در كشور و به ويژه استان تهران بود، همواره اهتمامي جهادي براي ساخت هر چه بهتر، كيفي تر و سريعتر مدارس داشت.

زحمات و خدمات ارزنده اين مرد بزرگ بر هيچ كسي پوشيده نيست و اخيرا نيز در همكاري با اداره كل نوسازي مدارس استان تهران در ساخت مدارس جايگزين كلاسهاي خشتي و گلي سيستان و بلوچستان تلاشي مجاهدانه داشت و در همه حال يار و ياور مجموعه نوسازي مدارس در امر مقدس مدرسه سازي بود.

به حق او نه تنها يك آبادگر، بلكه يك خير مدرسه ساز بود و در راستاي احداث فضاهاي آموزشي همواره فعاليت شايان توجه داشتند.

اينجانب با ابراز تاثر و تألم عميق خود، اين مصیبت را به خانواده محترم آن عزیز از دست رفته تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

علي شهري
مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان تهران

nosazi

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

  • آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک کوچه شهید خلیل زاده پلاک 9
  • کدپستی : 1969754114
  • تلفن های تماس: 88779151
  • پست الکترونیک روابط عمومی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

dresmap