fa en
ارديبهشت 1398
کلنگ احداث مدرسه 15 کلاسه در مسکن مهر شهرستان دماوند استان تهران به زمین زده شد
منتشرشده در اخبار
با حضور دکتر علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران و پرویز فیروز سرپرست معاونت مسکن و کارآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران کلنگ احداث مدرسه 15 کلاسه در سایت مسکن مهر شهرستان دماوند استان تهران به زمین زده شد. با توجه به افزایش جمعیت در شهرستان دماوند و نیاز به احداث فضای آموزشی مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان، مدرسه 15 کلاسه مسکن مهر امام رضا (ع) با مشارکت نوسازی مدارس و راه و شهرسازی استان تهران احداث خواهد شد. فضای آموزشی فوق در زميني به مساحت 6 هزار مترمربع و زیربنای 2 هزار مترمربع در این منطقه احداث خواهد شد و تا شهریور سال 1399 تحویل اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند می‌شود.
تقدیر دکتر رکوعی از عوامل اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران در همایش ملی خیرین
منتشرشده در اخبار
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، همایش ملی خیرین در سیل اخیر که اردیبهشت ماه جاری در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، در جهت کمک به احداث و تعمیر فضاهای آموزشی در مناطق سیل‌زده کشور بود. سازمان نوسازی مدارس کشور با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان تهران همایش ملی خیرین در سیل اخیر را برنامه ریزی و اجرایی کردند. دکتر محمد رکوعی معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور با حضور در اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری خوب همایش ملی خیرین، اظهار داشت: به جهت برگزاری همایش‌هایی که سازمان نوسازی مدارس کشور با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان تهران برگزار می‌کند، از تمام عوامل اجرایی این کار تشکر می‌کنم. وی افزود: امسال، سال خیرین مدرسه ساز است و امیدواریم بتوانیم با هم‌افزایی سازمان نوسازی مدارس کشور و ادارات کل نتایج بهتری از عملکرد مجموعه حاصل شود. دکتر علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حضور خیرین مدرسه ساز یک برکت و رسالت خاصی به فعالیت‌های کاری بخشیده است، خاطرنشان کرد: اگر امروز مجموعه نوسازی مدارس کشور به خدمات و رسالت خود افتخار می‌کند، بخش عمده‌ای از آن را مدیون خیرین نیک اندیش مدرسه ساز هستیم. وی افزود: خیرین الگوی تمام عیار فعالیت‌های نوسازی مدارس هستند و برای تکریم از این عزیزان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود و این کار را وظیفه خودمان می‌دانیم. در پایان این مراسم نیز از تمام عوامل اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران که در برگزاری همایش ملی خیرین در سیل اخیر حضور داشتند با اهدای تقدیرنامه تقدیر و تشکر شد.
احياي مدارس ماندگار در گام دوم انقلاب از دبيرستان ماندگار شهيد مدرس استان تهران آغاز شد
منتشرشده در اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره كل نوسازي مدارس استان تهران، احياي مدارس ماندگار در گام دوم انقلاب از محل دبيرستان ماندگار شهيد مدرس واقع در شهرستان ري استان تهران آغاز شد.

در اين مراسم دكتر سيدمحمد بطحايي وزير آموزش و پرورش، سيدفريد موسوي نماينده مردم تهران در مجلس، دكتر رخشاني مهر معاون وزير و رييس سازمان نوسازي مدارس كشور، دكتر صيدلو مديركل آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران، دكتر علي شهري مديركل نوسازي مدارس استان تهران و جمعي از مسئولان آموزش و پرورش حاضر بودند.

به گفته دكتر علي شهري مديركل نوسازي مدارس استان تهران، كار مطالعه و اجراي مقاوم سازي و مرمت دبيرستان ماندگار مدرس از امروز ٢٤ ارديبهشت ماه آغاز مي شود و نهايت سرعت و دقت در بازسازي اين اثر ماندگار انجام خواهد شد.

پيش بيني مي شود براي انجام مرمت اين مدرسه ماندگار ، ٥٠ ميليارد ريال اعتبار هزينه شود.

سبک معماری ايراني اسلامي، فعالیت هایی که در مدرسه انجام شده است، فارغ التحصیلان برجسته، اساتید برجسته و رتبه های برتر در فعالیت های علمی، فرهنگی و هنری از جمله معیارها برای انتخاب ماندگاري و حفظ اين مدرسه است.

 

مشخصات مدرسه ماندگار شهيد مدرس:

تاريخ تاسيس: ١٣٥٢

مساحت زمين: ٩٠٠٠ مترمربع

زيربنا: ٥٤٠٠ مترمربع

تعداد كلاس: ٣٦ باب

تعداد دفاتر اداري: ١١ باب

كتابخانه: ١٢٠ مترمربع

نمازخانه: ٢٨٦ مترمربع

سالن اجتماعات: ٢٥٠ مترمربع

داراي آزمايشگاه شيمي، فيزيك، زيست شناسي، زمين شناسي و جغرافيا است

 

nosazi

اداره کل نوسازی مدارس استان تهران

  • آدرس: خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ونک کوچه شهید خلیل زاده پلاک 9
  • کدپستی : 1969754114
  • تلفن های تماس: 88779151
  • پست الکترونیک روابط عمومی : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

dresmap